niedziela, 29 sierpnia 2010

Wschód słońca nad Bałtykiem

 

 

 
Posted by Picasa

8 komentarzy:

  1. Robi wrażenie. Jestem z nad morza i morze mi się nigdy nie nudzi. Gdzie były robione te zdjęcia? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Jakub. Zdjęcia robiłem na plaży w Dziwnówku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie nie lubie takich zdjec, tak Twoje mi sie podobaja, nie wiem czy przez emanujaca osobowosc, czy Twoj zwierzecy magnetyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia:-) Jak ja dawno nie byłam nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Która była godzina, gdy robił Pan te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany - to było w 2010 roku więc dokłanie nie pamiętam, ale skoro to wschód to pewnie coś koło 5 :-)

      Usuń
    2. Generalnie nie mogło to być przed 4 ?Dziekuje za odpowiedz

      Usuń
    3. Nie sądzę. Wystarczy sobie sprawdzić o której wschodzi słońce latem.

      Usuń